איך נרשמים באתר? חייב להרשם כדי לבצע הזמנה?
ניתן להרשם לאתר ולמועדון הלקוחות ZIP בלשונית "התחברות" בראש כל עמוד
אך ניתן להזמין באתר גם כ"אורח" וללא התחברות
איך אדע מה סטטוס ההזמנה שלי?
בהתחברות לאיזור האישי (לשונית התחברות בבר העליון בכל עמוד) תוכלו לראות את היסטוריית ההזמנות שלכם ואת סטטוס ההזמנות פתוחות
האם הקנייה באתר מאובטחת?
הקנייה באתר מאובטחת ברמת SSL
זה אומר שכל הנתונים שלכם נשארים חסויים ולא נעשה בהם שום שימוש אחר מלבד שימוש שאושר על ידכם (ניוזלטר וכו)
מה עלות המשלוח?
עלות משלוח לכל הארץ הוא: 20 ₪
בכל הזמנה מעל 149.9 ₪ המשלוח חינם!!!
האם ניתן לאסוף הזמנות מחנויות הרשת?
בוודאי! ניתן לבצע הזמנה ולבחור באפשרות "איסוף עצמי" ולבחור באחד מעשרות סניפי הרשת.
אנחנו נתקשר כאשר ההזמנה תהיה מוכנה!
יש לציין שהזמנות שיוזמנו באתר יוכלו לאסוף רק מי שביצע את ההזמנה ובהצגת כרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה ות"ז של בעל הכרטיס
מהם אמצעי התשלום באתר?
ניתן לשלם באתר רק באמצעות כרטיס אשראי.
האם ניתן לשלוח את ההזמנה כ"מתנה" לכתובת אחרת?
ברור!
בעמוד התשלום ניתן לבחור באפשרות "שליחה לכתובת אחרת". יש להזין את הכתובת למסירה ואפילו לשלוח ברכה יפה...
אנחנו נדאג לשאר!
איך אפשר לדעת שההזמנה בוצעה בהצלחה?
לאחר כל הזמנה שמבוצעת באתר מתקבת מייל "אישור הזמנה" שיכיל את פרטי ההזמנה והמזמין
קניתי והתחרטתי. רוצה להחזיר/להחליף. מה עושים?
קודם כל, הכל טוב! מותר להתחרט...
במקרה שברצונכם להחזיר מוצר שנרכש באתר יש להחזירו לאחד מסניפי הרשת עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח בצירוף חשבונית הרכישה המקורית וזאת לאחר שמילאתם טופס החזרות מוצר שנמצא בדף "ביטול עסקה"ניתן לקבל זיכוי לרכישת ממוצרים אחרים או החזר כספי לפי התקנון "משלוחים והחזרות"שירות הלקוחות שלנו ישמח לענות על כל שאלה פרטנית במייל: [email protected]